Slamien kansia

Käytiin tänään siskoni kanssa asioilla kaupungilla ja tokihan sieltä mukaan tarttui myös ostoksiakin (neulontakirja, valokuvateippiä, muovitaskuja sekä pöllö kuvioista nauhaa). Käytiin myös Alkossakin jossa en varmaan ollut käynyt vuosiin. Jännä juttu kun minä maksoin ostokseni ensin eikä myyjä pyytänyt minulta papereita mutta pyysi ne siskoltani joka on minua vanhempi. Siskoni nauroi asialle ja myyjä siihen totesi että on tainnut sitten hyvin säilyä. Minulle tuli ihan rupsahtanut fiilis mutta ei millään pahalla tavalla  :D. Kävin siis ostamassa sieltä jo valmiiksi synttärijuomaa. Ennen synttäreitä on tehtävä vaikka minkälaista hommaa vielä. Ensi viikolla ainakin olen aikeissa leipoa siskoni luona.

Kotiin tullessa tänään olen neulonut ja tehnyt neljät slamin kannet, tässäpä niistä kuvat


Yläpuolella oleva nauha sekä kortti ovat Postcard Gardenista ja alapuolella oleva nauha on se tänään ostamani nauha (Suomalaisesta kirjakaupasta).

Tämän kannet ovat sinisemmät kuin miltä kuvassa näyttää.

Tämän kannet ovat punaisemmat kuin miltä näyttää.

Tähän olen tyytyväisempi kuin noihin muihin tekeleisiini. Harmittaa vaan kun unohdin kukkien päälle laittaa vielä pienet koristekukkaset niin ettei nuo reiät näkyisi, mutta sille ei nyt voi mitään kun olen jo kontaktoinut tämänkin.
Ekassa kuvassa olevassa slamissa on jo kysymyksetkin valmiit mutta kolmesta viimeisestä uupuu vielä kysymykset. Niitä varmaan tänään mietiskelen ja ainakin aion neuloa.
Suihkussa kävin äsken. Nyt voi ottaa illan rennommin. Heräsin tänään seitsemän aikoihin muutaman tunnin yöunien jälkeen.

Eipä tässä nyt mitään ihmeempiä :).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kahdesti harkittuja ostoksia

Kävin tänään Tokmannilla. Pysähdyin lankahyllylle sekä askartelutarvike hyllylle. Mietin kahteen kertaan että ostanko niitä ja tulin siihen ...