Hikkaa pukkaa

Synttärit on pidetty ja kivaa oli :) kaikki pääsivät tulemaan jotka olin kutsunut (kerrankin). Kivalla porukalla on kiva juhlia, ei tule kränää mistään eikä muutenkaan tule tehtyä mitään tyhmää kun seura on oikeanlaista. Siskoni sanoin (ja tätä olen miettinyt itsekin): ei se määrä vaan laatu, pätee siis hyvin ihmissuhteissa. Huomenna siivoan sitten täällä kun vieläkin pulloja jmv rojottaa tiskipöydällä. Sitä on taas vuoden vanhempi ja entistäkin tyhmempi (kun ei se ikä aina viisautta takaa :D).

Nyt pukkaa hikkaa, jo kolmannen kerran tänään. Yhdessä vaiheessa vuoron perään kissa tuhisi nenäongelmansa takia ja vuoronperään minulla oli hikka. Hikka on kyllä pieni mutta hyvin ärsyttävä asia (paitsi ei kovin pieni jos sitä kestäisi useita päiviä). Kaiken lisäksi tuntuu että hieman närästelee.

Minulla harvoin on tekemisestä puutetta mutta nyt on. Tai olisihan minulla tekemistä nytkin vaikka kuinka paljon, muttei mitään sellaista mitä huvittaisi nytten tehdä.

2 kommenttia:

Kahdesti harkittuja ostoksia

Kävin tänään Tokmannilla. Pysähdyin lankahyllylle sekä askartelutarvike hyllylle. Mietin kahteen kertaan että ostanko niitä ja tulin siihen ...