Sitäsuntätä kansio

Kansio jota olen aiemmin kutsunut kauneus ja terveys kansioksi onkin todellisuudessa paljon laajempi. Tässä tekemässäni kansiossa on siis mm alueet: vaatetus, yleinen kauneudenhoito ja meikkaus, terveys, kodinhoito, liikunta, hömppää, vaivoja ja niiden hoito, keittiö ja ruoka, värit ja niiden merkitykset (aika hömppää sekin) ja lisäksi vielä sekalaista. Saa nähdä tuleeko vielä kaksi muuta aihe aluetta kun tilaa olisi. Eko jutut ja luonnonsuojelu jne on myös hyvä aihe mutta siitä on niin paljon tietoa että sille on aivan oma kansionsa.

Käväisin tänään siskon luona ja tilattiin netin kautta pizzaa. Minulle se oli aivan uutta. Pizza tms ruokapaikan pitsaa olen tainnut viimeksi syödä vuonna 2011. Pakaste pitsoja on kyllä tullut syötyä mutta niitäkin aika harvoin. Hampurilaisia ja ranskalaisia varmaan vieläkin harvemmin. Vaikka ulkonäöstä voisi päätellä että ravaan jatkuvasti tuollaisissa roskaruoka paikoissa mutta läskiksi voi tulla monin muutenkin tavoin esim. (anteeksi nyt suoruuteni) jos vatsa ei toimi kuuteen päivään (kiitos lääkkeiden jotka lisäksi syötättävät :(. )

Nyt kuitenkin jatkan tuota kansiota. Minulla on aivan hemmetisti noita kansioita ja niitä katsellessa hyllyssä mietin välistä että olenkohan aivan hullu ja onkohan minulla pakonomainen tarve kirjoittaa sillä suurin osa kansion sisällöstä on käsin kirjoittamaani. Mutta tuskinpa se ketään vahingoittaa tai on keltään pois jos saan tyydytystä niitten teosta. Jokaisella omat juttunsa ja minulla ne on esim. nuo kansiot. Eikä kaikki kansiot ole itselleni.

Nyt kissa taas mölisee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielenterveys ongelmien syyksi laittaminen

Olin vapun äidin luona ja vähän pitempäänkin. Eilen palasin veljen kyydillä kotiin. Oli ihan kiva vappu ja kivaa oli käydä kotikotonakin. Te...