Herkuttelua

Ostin tortilla ainekset sekä suklaata ja niillä olen herkutellut. Tortilloihin on kanaa tai tonnikalaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, fetajuustoa, mozzarellajuustoa ja guacamole dippiä (vai miten se nyt kirjoitetaankin). Suklaa on Fazerin sininen jossa on lontoon rakeita seassa. Sitä olen kahvin kanssa herkutellut. Ihrani eivät kyllä tykkää, mutta aion kuitenkin jumpata tänäänkin (neljäs kerta tällä viikolla). Olen huomannut että kerta kerralta jaksan jumpata enemmän/paremmin. Vatsalihasliikkeitä tehdessä vaan hengitykseni pihisee. Jalkalihas liikkeistä en oikein tykkää mutta tehtävä ne on nekin. Ennen en tykännyt vatsalihasliikkeistä mutta nykyään ne on ihan ok, varsinkin kun niitäkin on monenlaisia ettei vaan sitä yhtä ja samaa.  Teen yleensä RPV jumpan (reisi-pakara-vatsa). Voisi ottaa tavaksi tehdä enemmän myös venytyksiäkin kun olen  kropaltani niin jäykkä nykyään. Huomenna varmaan pidän välipäivän jumpasta. Tulee kuitenkin siivotessakin heiluttua jonkin verran.
Pitää nyt taas tämän herkuttelujen jälkeen rajoittaa tuota herkuttelua.

Heräsin tänään kymmenen aikoihin ja kävin kaupasta ostamassa nuo herkut. Sen jälkeen otinkin parin tunnin päiväunet. Siivota en tänään jaksakaan, mutta sitten huomenna.

Viime yönä tämä minun tietokone sekoili ja meni päälle vartti että sain sen suljetuksi kun jumi joka sivulla. Nyt on onneksi toiminut kunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kahdesti harkittuja ostoksia

Kävin tänään Tokmannilla. Pysähdyin lankahyllylle sekä askartelutarvike hyllylle. Mietin kahteen kertaan että ostanko niitä ja tulin siihen ...